UA-118292059-1

Fijn voor elkaar?

Als je aandacht behoevende ouderen wil aanspreken en daarbij de mantelzorgers niet mag vergeten, helpt het dan om een verstrooide commentaarstem te gebruiken?

Het nieuwe ouderenzorginitiatief Senior Service heeft Bram van der Vlugt ingehuurd als voice-over voor zijn commercials. Bram beschikt over een prachtige toneelstem die ondanks zijn 86+ jaren nog genoeg energie heeft. Desalniettemin lijkt men gevraagd te hebben om een verstrooide versie van Sinterklaas, want in de commercials van Senior Service komt Bram tamelijk traag over. Voor de mannen van Pixel This is echter vooral belangrijk dat de commercial in één take is opgenomen. Wow!

Dat trage was waarschijnlijk de bedoeling. ‘We zijn geen snelle jongens die even willen binnenlopen over de rug van oude mensen,” lijkt Senior Service te willen zeggen. Ook over de slogans doet het bedrijf niet moeilijk. Elke commercial heeft hetzelfde stemmige pianodeuntje, maar de slagregels veranderen voortdurend. Helemaal toegespitst op de Alzheimer-doelgroep.

Fijn voor elkaar.
Gewoon fijn geregeld.
Ook heel gewoon.

<nog in bewerking>

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

elf − acht =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.